RSS
 

Mysli

17 lut

Milion mysli w glowie….  Do tego muzyka przygnwbiajaca lezac w lozku nagle milion mysli obrazow w glowie mieszajacych sie ze soba….  Z jednej strony ja a z drogiej ty klory niby jestes lecz za chwile cie nie ma…  Ktory nic no e wie nie pamieta…  Z mohej brak odwagi ny rozmawiac z toba…  Gdy cie widze nie patrafie czasami….  Lecz wiem ze cie ranie ale Ty zraniles pierwszy…  Pomoz mi prosze ulozyc wszystko wyjasnic to…  Dlaczego ???

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

po co??

12 lut

pol roku po slubie minelo….
kolejny smutny wieczor ja tu ty tam…. wiem ze taka twoja praca ale nikt nie wie co siedzi w mojej glowie… czuje sie taka samotna opuszczona…nawet siostra nie wie co sie dzieje… kazdy ma swoje zycie juz… w pracy to w pracy po pracy kazdy wraca do siebie i tyle… ja jestem sama wracam do pustego domu… kolejny wieczor sama… wysiadam… tak bardzo mi Ciebie brakuje… plakac mi sie chce ale co ??? lzy cos daja??? wylane do poduszki??kazdy ma swoje zycie nie sadzilam ze kiedys bedzie mi brakowac Ciebie ale teraz wiem Ty masz swoje zycie zaraz bedziesz miala corcie a ja i tak juz dawno zostalam zepchana na boczny tor… i tego juz nie naprawisz…wiem ze uzalam sie nad toba ale no coz taka jestem gdy mi zle staram sie udawac ze jest dobrze ale ile mozna ?? kiedys juz tego nie wytrzymam… ciekawe ile razy Ty przyjdziesz na moj grob ?? rania mnie twe slowa ?? inaczej pol roku temu myslalam. tak bardzo bym chciala byc blisko lecz Ty mnire odtracilas… wiem twoje zycie… nie wiem co robic ?? ratunku…

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Ucieczka

29 maj

czasem ma ochotę wyjśc z domu uciec gdzie daleko na kilka godzin moze kilka dni…

dobija mnie codziennosc zycia…

mam czasami dosyc tego co sie wokol dzieje nie wiem komu wierzyc komu moge ufac ??

choc jestem z facetem ktorego kocham z ktorym jestem szczesliwa to czasem staje w miejscu… nikt z was nie wie co siedzi w glowie boje sie tego co moze przyniesc jutro… boje sie swiata… kiedys jeszcze potrafilam zyc nadzieja… lecz TY mi ja odebrales… wysztko sie zmienilo we mnie ja sie zmieniam udaje przed kazdym z was i z osobna… nawey Ty sloneczko nie wiesz co siedzi w mojej glowie…. dlaczego ?? bo nie chce cie obarczas swoimi problemami bo wiem ze juz masz dosyc…. brakuje mi po prostu kogos kto bedzie przy mnie komu moge zaufac komu bym mogla powiedziec wszystko i mnie nie oceni tylko by sprobowal mi pomoc… brakuje mi takiej osoby… kolejny raz plyna mi lzy jak tylko soebie pomysle ze tak naprawde jestem sama… choc Ty niby jestes obok ale nie rozmawiamy ze soba… przepraszam ale kiedys nie wytrzymam tego wszystkiego… nikt z was tego nie przeczyta dlaczego bo nikt nie wie ze tutaj moge pisac… po prostu zapomnieliscie o tym…

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Brak

27 maj

Mijają sekundy minity godziny dni tygodnie miesiące czas biegnie do przodu a ja czuje ze czas sie zatrzymal… Stoi w miejscu…
Brakuje mi bardzo ciebie. Tak bardzo chciala bym moc cie zobaczyc…. Choc wiem ze to nie mozliwe…
Jakis czas temu mialam urodziny tak bardzo chciałam uslyszec twoj glos… Lecz ty nie zadzwoniles… Choc wiem dlaczego ale po prostu brakuje mi ciebie choc nie nialam z toba duzej wiezi… Za jakis czas wychodze za maz wiem ze bardzo chciales byc lecz ktos zadecydowal inaczej… Nie wiem czy wierze ale wiem ze tego dnia bedziesz obok… Tak??
Zmieniam sie bardzo. Ukrywam wszystko wole nie mowic nic. Ktos ostatnio napisal cos w tym stylu ze kazdego dnia zakladam maski lecz gdy je sciagam to jestem soba..
Ja jestem soba w nocy gdy nie potrafie spac gdy w glowie duzo mysli… Jedna goni druga… W sercu strach smutek i przeplata sie szczescie bo wiem ze tylko z toba chce byc…

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Coś tam

06 kwi

Powiem tak zapomniałam o tym blogu moze ktoś go czyta może ktoś tu zaglada a może to tylko moje marzenia. Trzeba mieć marzenia trzeba wierzyć że bedzie dobrze bo tylko to nam pozostało w tym gównianym świecie.
Tyle się wydarzyło że nie wiem od czego tu zacząć…
Tyle pięknych chwil przeżyłam…
Tyle wspomnień mam że to szok…
Teraz jedynie czego pragnę to aby moje marzenia sie spełniły za jakiś czas złożę przysiegę małżeńską osobie którą kocham dla której zrobię wszystko i jest najważniejsza dla mnie. Tyle rzeczy z Tobą przeżyłam tyle dobrych i pięknych chwil.
Moje marzenie jest takie aby moj dziadek też był w tym dniu z nami w to teraz najbardziei wierze tego pragne. Dobra koniec juz tego tematu… Bo zaraz kolejny raz łzy po płyną strumieniem.
Teraz co się dzieje? 
Mam dziwne obrazy przed oczami… Dlaczego? 

 
Komentarze (2)

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

oj…

22 mar

dawno mnie tu nie było… ale można to nadrobić w miarę :P i tak wiem kto tu Tylko będzie patrzał :P bo teraz to tylko dla Ciebie :* moje serduszko tu będzie czasem pisać patrz :D

 
1 komentarz

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

….

28 cze

gdy wszystko jest juz dobrze 

gdy świat nabiera barw
gdy jesteś szczęśliwa 
gdy masz chęć do życia 
gdy masz dla kogo żyć
 w jednej chwili wszystko
rozpada się 
jak domek z kart 
dosłownie w jedej chwili 
tracisz wszystko i wszystkich
 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

brak…

19 lut

Przychodzi taki monent w zyciu

gdy zostaje sie samemu 
gdy po glowie chodza mysli
gdy tych mysli jst zbyt duzo
gdy powracaja obrazy 
gdy powracaja szczesliwe chwile
gdy powracaja wspomnienia 
wtedy wlanie jestes sama 
wtedy nikogo przy tobie nie ma 
wtedy lzy plyna same Ci z oczu
wtedy masz wszystkiego dosyc 
wtedy brakuje Ci osoby 
do ktorej mozesz sie przytulic
ktora sie nie zapyta dlaczego
ktora po prostu jest i bedzie obok Ciebie 
niestety jestes i juz bedziesz sama na zawsze…
niestety nie mozna zatrzymac czasu
niestety nie mozna cofnac czasu
niestety nie mozna zmienic tego co sie stalo
niestety nie mozna tak latwo zapomniec
niestety nie mozna tak latwo wymazac pamieci…
niestety nie daje juz sobie rady….
PRZEPRASZAM
 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

brak

28 gru

udaje przed wszystkimi zejest ok.

 gdy przychodzi wieczór

 gdy zostaje sama

 nie umiem łzy płynąstrumieniem

serce krwawi coraz mocniej

sama sobie robie niepotrzebne nadzieje

wszystko zaczyna mnieprzerastać

brak mi juz sil

serce jest złamane na pół

nikt nie jest w stanie gozłożyć

nawet ty

powiedz mi tylko dlaczego ?

wiem ze jesteś obok alejednak za daleko

aby mi pomoc

przepraszam ale nie dasz juzrady

pomoc mi na czas

wybacz mi wszystkie kłamstwakrzywdy

jakie Tobie sprawiłam

ale myślę ze ty sobie daszrade pozbierasz się

będziesz w życiu jeszczebardzo szczęśliwy

znajdziesz sobie drugapolówkę na Zycie .

przepraszam WSZYSTKICH

 z całego serca które przestało bić…

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

jesień

14 paź

Jesień to trzecia z kolei pora roku
jesień to piękna pora roku podczas
której świat przyrody się zmienia
liście ślicznie zmieniają kolory
tworząc cudowne krajobrazy
zwierzęta zbierają jedzenie
na zimę przygotowując się do snu
natomiast ludzie
podczas tej pory roku  
tracą uśmiechy z twarzy
nie cieszą się tak bardzo
jak podczas lata czy wiosny dlaczego?
Dlatego ze na jesień
wydaje nam się ze przyroda umiera ?
nie ona zasypia tak jak zwierzęta !
nie ma powodu do zasmucania się !
trzeba przeczekać te kilka miesięcy
nie tracić uśmiechów na twarzy !
wyobrazić sobie jak będzie ładnie,
cudownie podczas zimy
gdy nastrój jest świąteczny,
wiosny kiedy jest dużo miłości
wśród nas,
zauważamy uśmiechy na twarzy  
oraz wszystko budzi się do życia
drzewa zaczynają cudnie kwitnąć .
właśnie dlatego nie można
podczas jesieni
tracić uśmiech na twarzy !

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Bez kategorii

 
 

  • RSS